duyguluu Anneler merhaba kizima pipetli suluk alcam ama önerisi olan varmi 200 ml weebaby kullanmıştık
Prenses_annesi22 duyguluu bizimki baby plus pipetli memnunuz ama sureklı içini yıkamak gerek yaglımsı oluyor korkuyorm vala pilastık olunca bıde sıkıntı olyo napsak bılemedm