Meleginannesi02 Derya-Anne evet kastamonuda hissettmiştik ama o kadar büyük değildi yataktan nasıl atladıgımı hatırlıyorum 😞
ayseadem Meram diyor bende Meram da yaşıyorum ama bir şey hissetmedim yada ütü yapıyordum kendimi kaybettim galiba ütü yaparken 😅 Hepimize geçmiş olsun tabi Allah beterinden korusun inşallah can ve mal kaybı olmasın 🙏🏻
Gugukkkkkk ayseadem bende tam pencere kapatmaya koşuyordum koşarken kendim sallanınca herhalde o arada kaynadı deprem sadece eşim hissetti bağırdı bende hissetmeyenlerdenim✋🏼
ebrarin_annesi Sucukluyumurtaa evet ya o an gozumun onune perde indi sanki elimde sicak caydanlik vardi nasil biraktm kizima kostum anlatamam 😥
ayseadem ebrarin_annesi ben apartman da yaşamıyorum belki o yüzden olabilir yüksek katlı binalarda daha fazla hissedilmiş 😐
Elifyor ebrarin_annesi oluyor canım hala 21.16dan 21.45 e kadar 7 kere olmuş hissetmedik ama . Büyük bir şey olmaz gibi