Kadernur_ Merhaba, 50 günlük bebeğim ver her kafadan bir ses çıkıyor 🤷🏻♀️ Kimisi emzirmek için 2 saati geçirme diyor , kimisi en fazla 4 saate kadar durabilir uyuyorsa uyandırma diyor.. siz nasıl bir yol izliyorsunuz bu konuda ?
balyanakannesi2 Kadernur_ 50 günlükse sarılık sorunu kalmadıysa 4 saate kadar açlıklarını tolere edebilirler. 1 buçuk aylıkken falan ben kaldırmıyordum gece. Acıktığında kendi uyanıp ağlıyordu zaten
Lulemom Kadernur_ doktorunu dinle. Bana doktorum 1.5 aya kadar 3 saati geçirme dedi geceleri. Gündüzleri de 2 saate bir emzir dedi. 1.5 aylıkken gittiğimde de 4 saati geçirme dedi. Şuan 2.5 aylık bugün gittik 5 saati geçmesin geceleri gündüzfe 3 saate bir emzirmeye başla artık dedi. Yani gelişime göre doktoruna sor. Kimseye kulak asma. Her bebek farklı
ftmgz Kadernur_ gece uyusun ama gece beslenmesi bence yaptırın gündüz ne zaman isterse saate takılmayın lütfen doktor ve ebemizin görüşü bu
Ucansupurge Kadernur_ 20gunlukten itibaren gece kaldirmadim 3-4saatte bir kendisi uyandı emmek için. Sarılığı yoktu ve kilosu yerindeydi
Kadernur_ balyanakannesi2 bende öyle genelde kendi istediği zaman emiyor yoksa ben uyandırınca çok az emiyor hemen dalıyor uykuya geri
Kadernur_ Ucansupurge bizde de sarılık olmadı şükür. Aynen mecbur öyle yapıyorum çünkü uykudan ben uyandırıp emzirince çok az emiyor hemen uykuya dalıyor ama kendi istediği zaman daha çok emiyor. Kilosu şuan iyi ama sorun olur mu acaba diye tereddütte kaldım
Ucansupurge Kadernur_ Doktorumuz bu şekilde yapmamı söylemişti. gece uykusu çok daha önemli uyuyorsa elleme uyusun demişti 🤷🏻♀️ bende ellemedim şuan 2 aylık masallahimiz var 🌺🤭
Vaveylaaa 3 aylığız gece hiç uyandırmıyorumen uzun 5 saate kendisi kalkıyor zaten. Ama gündüz sürekli emmek istiyor çok uğraşıyorum ama en fazla saatte bire uzatabildim. Göğsüm sütte toplayamıyor öyle olunca. Ne zaman bir düzen oturur bilmiyorum