Emime canım gayet iyi korkma benim bebeğim 2aylık tam bugün 6150 gram çok dedi 2kilo almış 1ayda normali 1 en fazla 1500 gram doktor bi sıkıntı olmaz ama dikkat et emzirme aralığını aç dedi seninki gayet idaal sıkıntı yapma maşallah bu arada nazar değmesin 🧿