Pamuguummm doktorum anladı çünkü benin isteksiz olduğumu biliyordu emzirmeye fazlaca önem veriyordum 😁🙈 geçmedin demi dedi evet dedim 😅 sadece güldü. Insallah gönlünüzce olsun . Emiyor ve kilosu ideal ise acele etmeyin . Uzun bir süre yemek yiyecek zaten.