Zeynebinannes 3 aylık kızım var kaç tane doktora götürdüysem hepsi reflü deyip göndermişti. Bugün farklı bir doktora gittik inek sütü alerjisi olabilir dedi. Normalde ar mama kullanıyorduk inek sütü alerjisi olan bebekler için farklı bir mama oluyormuş ondan verdi bunu deneyin kusmada azalma veya bitme olursa ona göre hareket edicez dedi. Kusma haricinde hiç bir alerji belirtimiz yok diye düşünüyorum 🤔
Eses92 Zeynebinannes alerji olunca genelde kakada mukus oluyor. Biraz iyi inceleyin kkalarini kan denen sey nokta kadar bisey oluyor telefon isigi ile bakip anca tespit etmistim kan noktalarini. Onun disinda egzama olabilir vucudunda. Kabizlik ya da ishalde alerji belirtisi. Uykuya gec dalma, huzursuzluk vs de oluyor alerjik bebeklerde
Zeynebinannes Eses92 bugün ki doktor besin alerjisi olabilir demeden öncede bende hep telefonun flaşını açıp bakıyordum hep bakarım hatta nolur nolmaz diye ama hiç rastlamadım daha
Asya1234 Kusmada tabi bir tepki olabilir ama genelde kakadan takip edebilirsiniz mukus,kan vs. Ama bu sekilde ikilemde kalmak cok stresli oluyor en iyisi gaita testi vermek boylece inek sutu alerjisi olup olmadigi netlesir.
Zeynebinannes Asya1234 evet haklısınız bugünkü doktordan önce 4 doktora daha gittik dediğim gibi hiç biri böyle bişey demedi bugün ki doktor da olduğunu pek sanmıyorum ama atladığımız bir şey olmasın dedi kusmasının dışında hiç bir belirti yok
Zeynebinannes Asya1234 gaita istemedi 🤔 idrar ve idrar kültürü istedi sadece birde dediğim gibi bu verdiği mamayı da kusarsa reflüdür bir deneyelim dedi çünkü fışkırarak kusuyor maalesef ve 3090 gram doğmuştu bugün 5400 çıktı Kilo alımı pek iyi değil dedi 😞