Aozlemb Arkadaşlar bebeğim kız 4 aylık idrar yapamıyor yaparken çok bağırıyor uyku desen yok bu sikayetle goturdum 1 ay önce antibiyotik verdi bitti ama yine aynıyız yine götüreceğim ama sizlerde böyle bir durum oldumu neler yaptınız
Halimepolat Aozlemb idarar yolu enfeksiyonu olmuş olabilir çocuk doktoruna götürün birde sünnet ettiniz mi etmediysrniz yapın rahat edecektir
Adababy Aozlemb bol bol su içirin ben hep su içirdim mama verdiğin ve hiç idrar yolu enfeksiyon olmadı . 10 aylığız
Aozlemb Halimepolat kız bebeğim cnm götürdüm enfeksiyon çıktı kültürü ama antibiyotik bitti yine aynıyız
Halimepolat Aozlemb bol bol emzirin emziriyorsanız tabi 😊 bende erkek sandım 🤭 kusura bakmayın tekrar götürün tekrar bakılsın