Herkese merhaba 2 ay önce anne oldum yargilayacaklar lütfen okumasın . bebeğimi gerçekten çok çok seviyorum ve onunla çok ilgileniyorum. hamdolsun Allah bize nasip etti isteyerekte hamile kaldım fakat fazla evhamlı biriydim hayatım boyunca tabi anne olunca daha bir arttı. şöyle bir sıkıntım var esime bile diyemediğim bebek örneğin ağliyor ve benim o an işim var içime bi fenalık geliyor sonra böyle düşündüğüm için oturup ağlıyorum Allah beni cezalandıracak sanıyorum birde o kadar bebeği olamayan insan varken 🥺 sanki beynimde susmayan bir ses var hep kötü düşünceler deliriceğimi sanıyorum bu lohusa depresyonu mu 2. ay oldu ben hala atlatamadım mı 😓 çok üzülüyorum vesvese gibi beynımde hep kötü yorumlar napacağımı şaşırdım