Ben yeğenim doğduğunda ablama hediye almıştım 7 sene önce mimmzy xl modelini (tabi o zaman 250tl idi) 3 sene o kullandı 3 sene kardeşi kullandı şimdi bende bizde Bi 3 sene kullanırız yeni gibi maşallah hiç düşünme al bir sürü de fonksiyonu var çok kullanışlı