kutgun 14 aylık bebeklerim gece yarısı çok uyanıyorlar sma mama kullanıyorum ama doyurmuyor sanırım bunun dışında hangi mama tok tutar ?
Limonn kutgun bende sma kullaniyorum canim doyuruyor kac aylik bebegin kac cc veriyorsun yetmiyordur belki
kutgun Prensescik akşam yemek yiyorlar gece yarısı sürekli uyanıyorlar 4 kere kalkıyorum resmen 🤦🏼♀️
Zlm kutgun benim kızım 6 aylık 120 iciyo geceleri mamayı arttırmayı denediniz mi birde sma gece maması diye birşey yapmış bide onu deneyin
Hayatkisa1126 kutgun açlıktan uyanmiyor alışkanlık sanırım 14 aylık bebeğe 15o az sanki aç olsa çok içer uykuya dönmek için kullanıyor galiba
kutgun Hayatkisa1126 bana da öyle geliyor vazgeçirmek mamadan kesmek için mamayı sulandırmayı bile denedim kıyameti kopardılar gecenin bir yarısı 😨