Kızlar bi sorum olucak evde ortam sıcaklığı 25°-26° derece. Bu sıcaklıkta bebegimi nasil giydirirsem dogru olur ? (3 aylık bebegim).Suan ustunde iki uzun kollu zıbın altinda tayt ayaklarında 2 cift corap sırtında yelek var. hadi ustu cift zibin ayaklarıda usumez ama bacakları usur mu sizce tek taytla ? Siz bu zamanlarda evde kombiyi actiysaniz bile bebeklerinizi nasıl giydiriyorsunuz merak ettim