Duru91 ben aile hekimime de gittim çocuk doktoruna da hiç alerji falan demedi. Emerken yapıyor mu dedi hayır dedim uyurken de yok dedim. Ondan mı demedi bilmiyorum 🙄 alerjisi olan nasıl olur hiç bilmiyorum. Serum fizyolojik le hiç gelmiyordu benimde bu Damla’dan sonra biraz gelmeye başladı sanırım atmaya başladı balgamı.