İyi akşamlar. Kızım bugün düştü iki saat falan oldu kaşının üstü yarıldı gibi dikişli değil ama yarabandı takıyorum elini sürmesin diye kaç kere değiştirdiğimi hatırlamıyorum bile 😔 Öneriniz var mı yaşayan oldu mu daha önce.
birde iz kalmaması için bildiğiniz krem var mı ?