kaymakliekmekkadayifi https://imgyukle.com/i/kc8Z4x https://imgyukle.com/i/kc8MGv Kizlar bebegimin disi böyle bir kac gundur. Ama bugun agrisi acisi iyice cogaldi. Neden bu sekilde oluyo acaba yada boyle olmasi normal mi altlari cikarken hic bu sekilde olmamisti. Cocugum agridan ne yemek yiyebiliyo ne emiyo ne uyuyo. Calpol verdim dis jeli surdum ama sanirim fayda etmiyor. Baska ne yapabilirim..
Hahahahahajja Patladı patlayacak benim kızımın da üst dişleri çok zorladı altları kolay çıktı soğuk bişeyler iyi gelebilir sulu diş lastiğini buzluga atıp dişleriine masaj yapabilirsiniz
kaymakliekmekkadayifi Hahahahahajja oyle de yapiyorum. Agzina sokabilecegi ne varsa buzluga attim hepsini tek tek cikariyorum veriyorum ben silikon fircayla masaj yapiyorum ama gecmiyor sanirim. Cani acıdığını belli ediyor aglarken