Arkadaslar bebegime demir baslama zamanm geldi.fakat oceanla fermix arasnda klmistm.eczacilarn yuksek not verdigi fermixi aldm.ama uzerinde kac damla vericem yazmiyor.doktorada sormadm.ama bir cok doktor bu urunun icerigi temiz ve +2degerlikli oldugundn kullnmayi oneriyor.ama kac damla verilicek hic bilgim yok.bazi okudugum yorumlarda kiloya 1 dmla veriliyrms.oglum 7 kilo 7 damla mi vericm yani.tadida igrenc.pas kokuyor tam demir gercktn.damla bilgisi olan arkadaslar,doktor onerisiyle kullann arkadslr yardiminiza ihtyacm var❣