Merhaba güzel anneler biliyorsunuz ki bu devirde geçinmek zor ve herşey aşırı pahalı heleki kirada ve çocuklu iseniz..Bez yetişmiyor bende yıkanabilir bebek bezi düşünüyorum ama nasıl temizlenir detaylı anlatan güzel bir sayfa bulamadım..Sizlerde kullanan var mı yada bilgisi olan..Bezden beze fark ediyormu nerden almak gerekir😊Yorumlarınızı bekliyorum