Kizlar oglum 11 aylik olana kdr o kdr guzel yerdiki herseyi yiyodu tabagina migdesinin alacağı kadar koyardim hepsini bitirirdi mesela sebzeli plav yoğurt muz avakado çorba cesitleri brokoli ıspanak et balik tavuk yani çok baharatlı tuzlu olmayacak sekilde herseyini yerdi ama 11. Ayindan sonra iştahı tamamen gitti iki aydır bisey yemiyo yumurta agzina aldiramiyorm hemen çıkarıyor peynir asla yemez oldu oysaki peyniri cok severdi az once ıspanak çorbası yoğurt yedireym dedm agzina almadi pekmezden meyvesuyu yapiyodm sabah aksam icerdi şimdi agzina almiyo cok canımı sıkıyor bu durum yemeyen çocuk çok zormuş neden boyle olmuştur gecici bi surecmi veyada ne yapsam iştahı duzelir bilgili anneler yazarsa sevinirim bu arada mama iciyo omu tokluk hissi veriyor yemiyo yada biberonmu kolayina geliyor hep mama istiyor azı disleri cikiyo onunda etkisi varmıdır