merhaba herkese doğum yaptım hemsire bebeğimi getirdi gayet sağlıklı bebeğiniz sadce dişleri var takip ettirirsinz dedi gercektende baktım damak sis henuz patlamamıs ama alt ön iki dişi var çektirsek daha cok kucuk 12 günlük acısına nasıl dayansın cektirmesek tehlike arz ediyormus napcamı şaşırdım varmı benimle aynı durumu yaşayan fikirlerinize ihtiyacım var