MinnakAras bende öyle diyordum ama hasta oldu hastaneye yattı süt götürmek zorunda kaldım acil. Ve o an çok içtiği için ya sürekli hastanede durup sağmam lazımdı yada git gel yapıcaktım. Buzluktaki sütler imdadımq yetişti. Bebiş hepsini bitirmişti bide üstüne günlük sağım yapıp toplu götürüyordum. Allahım yaşatmasın ama böyle de olabiliyor. Benim buzluktaki sütler bitti nerdeyse şuan sağım yapmaya üşeniyorum çünkü ne dinlenmeye fırsat kalıyo ne iş yapmaya. Nefret ediyorum hatta sağım yapmaktan o aletleri dezenfekte et falan. Bide can atıyo yavaş çekiyo bebek gibi değil. Ay Allah yaşatmasın diyim tekrar 🌸