Oğlum 2 buçuk aylık göğsümü 2 3 dakka emiyor sonra ağzında tutuyor çekip bırakıyor tekrar alıyor sürekli bu moddayız huysuz olduğu için sık sık mememi veriyorum. Böyle yaptığı için de doyup doymadığını bilemiyorum doktor günde üç kere mama takviyesi Önerdi önce emzir sonra mama ver dedi. Kafam çok karışık sütüm mü azaldı anlamadım ki neden böyle oldu birden eskiden atletim süt olırdu şimdi ıslanmıyor hiç. Gece emmesi güzel ama emiyor sütümde var ama gündüz bi garip var mı yok mu anlayamıyorum gündüzleri baya huysuz bebeğim doymuyor mu sizce 20 günde 470 gram almış doktor biraz az almış dedi siz ne düşünüyorsunuz önerileriniz fikirleriniz var mı ?? Mesela bugün EmZirdim ardından mama verdim 60 cc hepsini içti tok olsa içer miydi ?