Minis ağlatılarak verilmek zorunda değil uyku eğitimi.benim oğlum sallanarak uyumaya çalışmıştı kayınvalidemlere ziyarete gittiğimizde istemedim ama atak döneminde olduğu için ısrar ettikleri için koymuştum 2 ay kadar orda kaldık ve salıncağa çok alışmıştı.şimdi kendim araştırarak uyku eğitimi verdim sallayarak uyutmayı da bıraktım öyle şiddetli ağlama vs de olmadı.zaten belli bir süre ağlama güvenli bağlanmayı zedelemiyor.Naz ağlaması dediğimiz ağlamaya bir süre izin verilmesi çocuğun gelişimine de destek oluyor tabi bu söylediğimden beni,çocuk orda feryat figan ağlarken kapıyı kapatıp kendi kendine uyumasını bekleyen ebeveyn olarak algılamayın.yanında durup destek olmak Uyku eğitiminde en önemli nokta.biz yetişkinler olarak bile uykuya geçeceğimiz zaman güvende olmak isteriz ki bu da bebeğin en doğal hakkı.güvenli ortamı sağlayıp gerisini yavas yavaş oturtmak lazım.