Oğlum bugün tam 6 aylık yaklaşık 15 gündür havuç,kabak,avakado,yoğurt ve patates tadımı yaptı aralarda meyve filesiyle meyvelerin suyundan içiyor ama o gün bugündür sürekli huzursuz inanılmaz gazlı kakasını da zorla yapıyor. Alerjimiz çıkmadı ama bişey yedirmekten korkar oldum gece uykularından uyanıp sürekli ıkınıyor ağlıyor zeytinyağıda veriyorum azar azar ama bi faydası yok gibi bi akıl verin lütfen 😢😢😢