Meraba anneler hepimiz birer anneyiz ve korumamız gereken miniklerimiz canlarımız var hiçbirimiz bu şerefsizler çocuklarımızı taciz etsin die doğurmuyor artık izlemekten dinlemekten miğdem bulanıyo ve bunların hapiste bizim verdiğimiz vergilerle yan gelip yatmalarına zoruma gidiyo pisliğin Tekide yazarmış iğrenç mahlukatlar ufacık çocukla yaptığını yazmış vicdansız ben bu insanla aynı havayı soluyup bunlara hapiste bakılmasını istemiyorum bizanneyiz 😢😢gebersin itler devlet bakmasın bunlara en azından sadece çocuk ve hayvan istismarına idam çıksın içeri girip 1 kaç sene yatıp çıkamasınlar bununla ilgili ne yapabiliriz