Sehri57 Arkadaşlar sezeryan doğum yaptım ben 38+5ken tansiyon yüksekliğinden dolayı doğuma alındım ve şuan 2 ay olcak doğum yapalı ama hala baş dönmem çok oluyoo normalmi yoksa acaba tansiyon kaldı mı? Boyle bi durum yaşayan varmı?
Derinsu34 Sehri57 ben normal doğum yaptım ama benimde aynıydı. Ani hareketlerden kaçınmaya çalıştım. Uzun zaman evin içinde olunca ne zaman dışarı çıkmaya çalışsam bir baş dönmesi oluyordu. Zamanla geçti.
Berilsmom46 Sehri57 ben de sezeryan yaptım anı kalkarsanız baş dönmesi oluyormuş anestezinin etkisiymiş nescafe ve bitter çikolata ye dedi dr bana bide bol su tüketmemiz gerekiyormuş ayrıca çok duramiyorsaniz özel serum ve ağrı kesici yapıyorlar ben doğumdan beri 2 kere çok kötü olmuştum gittim serum yaptırdım baya iyi geldi
Skylifee006 Sehri57 kan değerleriniZe baktırın bence doğumda kan kaybettiniz ve hormonlar düşmeye başladı kansızlık olabilir. Ben Yıllardır anemi hastasıyım her oturduğum yerden kalktığımda anlık baş dönmesi göz kararması yaşarım doğum yapalı 3 ay oldu takviye Demir ilacı alsamda hala kan düzelmedi
whitechocolatemocha Bende normal doğum yaptım bende de baş dönmesi vardı sonra geçti 15 gün kadar sürdü benimde
irva Sehri57 Zamanla geçiyor o benim de yüksek tansiyon sıkıntım vardı sezaryen oldum.Doğumdan sonra da devam etti 40 çıkınca düzelir demişti 40′dan sonra bir süre daha devam etti geçti.1 sene oldu doğum yapalı bu arada.