TheBossMom Arkadaşlar bu sefer 3 e bölmüşler beğeni linki attığım zaman yanlış atmışsın diyenler oluyor bilgi olsun size de 🙏🏻🙏🏻 ❌Lütfen buraya link bırakmayın bilgi amaçlı post ❌
2cocuk_1anne_ Deletedmom0099 sizin bilginiz var mı bu konuda ben hiç bilmiyorum Dün koleksiyon paylaştım buraya 63 kişi kaydetmiş Resim dede yazıyor koleksiyonunu paylaş 25 TL diye Şimdi ben alıcak mıyım 25 TL yi Ne zaman yüklenecek Nasıl kullanıcam Çok soru sordum kusura bakmayın Acaba ley mi bir ürünü Koleksiyon ve satıcı üçünü de mi takip ettiricez birilerine
Deletedmom0099 2cocuk_1anne_ koleksiyon 25 kişi, mağaza 25 kişi takip ederse 29 kasım saat 18:00de kuponlarım kısmında görüceksiniz. istediğiniz üründe kullanabiliyorsunuz
2cocuk_1anne_ Deletedmom0099 koleksiyon 25 oldu da mağza yok yaa Mağaza yı nasıl yapıcam her hangi bir mağza mı
2cocuk_1anne_ Deletedmom0099 https://ty.gl/6cmlhvh0mm bunu seçmiştim inşallah olur ya boşum auğralmıl olurum
Deletedmom0099 2cocuk_1anne_ 3200 takipçisi var bakamazsınız 900e kadar olursa sayıyı takip etmek kolay oluyo ama yine de bunu yapsanız olur tabi