eylulodabas Ben aşı olmak istediğimde kadın doğum doktorum coraspin başlayacaksın demişti, on beş gündür kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım. Geçmiş olsun tez vakitte sağlığınıza kavuşun inşallah.