Merhabalar happymom’dan geldim buraya 💃🏻 Cuma günü doğum yaptım 3 günlük anneyim ama evladımı henüz kucağıma alamadım kokusunu duyamadım.Doğumhaneden temas bile edemeden yoğunbakıma götürdüler.Var mı başka bebeği yoğunbakımda olan birbirimize destek oluruz bu süreçte 🥺 Hamileyken fallot kalp hastalığı tanısı koyulmuştu ona göre hastane doktor önerildi zorunlu sezeryan olacak dediler.Cuma günü doğum yaptım bebeğim yoğunbakımda şuan solunum cihazına bağlamışlardı damardan besliyorlardı şükür cihazdan ayırmışlar süt götürüyorum onla besliyorlarmış.Akciğer damarında darlık var ilaç veriyorlar ilacı yavaş yavaş kesecekler kesince darlık artarsa ameliyat olacak dua edin damar daralmasın haftaya kızımı kucağıma alabileyim 🥺 hastaneye karnı burnunda gittim kucağı boş döndüm çok canım acıyor 🥺