Sefaserpil Çıplak ayağa alışmış demek ki.Oğlum 1 yaşında.Hep çıplak ayakla gezdi kasmadım.Sevmez nefret eder çorap giydirdiğim an çıkarır.Ayakkabılarını bile bebek arabasındayken çıkarıp atıyor.Takıntı olmuş evde asla giymez çorap dışarıdayken bu sorunu yaşamıyoruz.Bunun en büyük sebebi de benim çıplak ayakla dolaştırdım hep şimdi de sevmiyor.😅