Nuraydmr evet evet yani engin Yurdakul çok iyiydi ben kızımı götürdüm rutinlerine ve çok ilgiliydi ama çok kalabalık oluyordu odasının önü. Randevuyu günler önce almak gerekiyordu . Aniden çocuk hasta olsa eğer tanıyorsa aradan alıyordu . Dediğiniz gibi ücretler çok pahalı . Bizimde eşimin kurum anlaşması vardi o yüzden gidiyorduk . Artık bıraktım devlet Hastanesi’ne götürüyorum