Merhaba herkese. Doğum yapalı 17 gün oldu. Sezaryen oldum. 54 kiloyla evlendim. 3 ay sonra 61 kiloyla hamile kaldım. 72 kiloyla doğuma girdim. Yani hamileliğim boyunca 11 kg aldım. Ameliyattan sonra aşırı ödem toplayarak 73 kg oldum. 1 haftada o ödemi attım. Bugün tartıldım 66 kg a düşmüşüm. Hamile kaldığım kiloya 5 kilo var. Tabi ben dahada düşmek istiyorum evlendiğim kiloya kadar. Biraz erken biliyorum. Ama tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Sezaryen olduğu için 6 ay geçmeden spor yapamazsın dedi doktorum. Onun haricinde nasıl kilo verebilirim? Bu sezaryen göbeğinden nasıl kurtulabilirim? Bilenler bilir, kesinin hemen üzerinde sarkık bi göbek kaldı.. Linçlemeyin erken daha diye. Lohusalık psikolojisininde verdiği rahatsızlık var. Özgüvenim karnım karpuz kadarken bile bu kadar yerlerde değildi. Ağlayıp duruyorum. Emziriyorum bu arada. Neler yapabilirim?