Handankzu Yeni doğan bebeğim var alt değiştirirken çok ağlıyor susmuyor hiç kıyafet değiştirirkende öyle hiç hoşlanmıyor ama bi kez emzik denedim verince sustu sizce başlasam sıkıntı olur mu
Cihan Handankzu yurtdışında ilk hafta verilmiyor doğduktan bir hafta sonra verebilirsin diyorlar sebebi de ilk zamanlar emmesinde sorun olmasın diye
Derinsu34 Handankzu doğar doğmaz verilmeli. Ben vermedim doktorların dediklerini yaptım 1. Ay deneyeyim dedim imkanı yok almıyor. 8 tane emzik denedim ama nafile. Bence hemen vermelisin senin için çok kolaylık olacaktır emin ol.
Handankzu Derinsu34 her hangi bi sorun olmaz dimi ya dr 20 gun sonra verebilirsin şimdi sakın verme dedi bende ne yapacağımı şaşırdım alt değiştirirken çok ağlıyor susturamıyoruz daha 10 günlük
Derinsu34 Handankzu ben çok pişmanım vermediğim için etrafımdaki bilinçli insanların çoğu verdi ilk haftalarda. Zaten doktorlar da 1. Aysan sonda verebilirsiniz diyor. Tabi yinede siz bilirsiniz.
Alpbeybi Handankzu hayır yaşamadım bi sorun ben 5 aylık hala emziriyorum meme reddi vs yok. Bebeğe de bağlı tabi
Ball-kizimm Handankzu ben 3. Gün vermiştim biberona alışınca ikisi birden fenaa meme reddi yaptı 20 gün savaştık sonra kabıl etti memeyi
Feyzam919 Handankzu ben 3 gunlukken verdim suan 1 bucuk aylik herhangi bi problem olmadi benim bebegim de verdigim gibi tuttu emzigi, 2. Haftasidan sonra kolik sancilari basladi Iyiki emzik vermisim yoksa Cok zorlanirdik
Handankzu Feyzam919 bende veriyim ozaman çünkü ağlamasına dayanamıyorum ortalığı ayağa kaldırıyor çok ağlıyor zor zapdediyoruz