Merhaba kızlar bebeğim 17 aylık aşırı derecede taklit etme huyu var. Yani normalde kim ne yaparsa aynısını yapar ama otobüste bir kızın el hareketlerinin aynısını yapınca tedirgin oldum . Mesela kız elini burnuna götürdü benimki de götürdü. Elini saçına götürdü , yere Doğru götürdü aynısını yaptı. Sizce normal mi ne yapmam lazım çok tedirgin oldum…