Oğlum 17 aylık oldu ve emmeye aşırı düşkün gece nerdeyse 1 saat aralıklarla uyanmaya başladı uyku düzeni yok uykusunu alamadığı için sürekli sinirli bende emzirmeden kesmeye karar verdim 2 yaşına kadar emzirmek isterdim ama artık dayanacak gücüm kalmadı 😔
sizce doğru mu karar verdim ? vicdanen rahat değilim. sizler nasıl yaptınız kızlar 🥺