iremferdi ahhhh ahhhh çok iyi bilirim 😔😔 2 ay nerdeyse hergün dpktordaydık bişey bilmiyoruz elden bişey gelmiyor nasıl başa çıkılır bilemiyoruz çok zor gerçekten malesef üzülerek söylüyorum kolik bebeklerin bi çaresi yok her yolu denedim bi süre rahatlıyor lar yaptığımız şeylerle ondan sonra tekrar devam üzgünüm ki tek yolu çokca sabır. Ben sabahtan akşama kadar kıcağımda taşırdım herkes derdi alışır ama napim bebeğim ağlamaktan çatlardı o yüzden kucağımdaydı hep sabah 8 den gece tam 1e ye kadar uyku saatleri dışında hep ağlardı tabiki benide onunla beraber. Neler yaptım He bitki çayları bazı doktorlar öneriyor bazıları önermiyor bende karşıydım ama bebeğim rahatlasın diye her yolu denedim rezene kimyon verdim bi çay kaşığı hergün. Bide heryerde bilinmiyor sanırım peryavşanı diye bi ot var onu demleyip 1 çay kaşığı verebilirsiniz ben inanın okadar çok damla kullandım. Sanki bilmiyorum çaylar birazda olsa rahatlatıyor du gibime gelirdi