Sfanr 3 ay 20 günlük bebeğim var daha ilk bebeğim mama alıyor sadce emzirmiyorum emizrmek bebek ile anne arasında bağı kuvveltenirip güçlendiriyor ya ben emzirmedgim için bebeğimle aramda bir bağ yok mu acaba bana karşı 😔 nezman baskalerina gidince aglicak beni isticek beni arıcak 😔😔 herkese aynı bana olduğu gibi
kenankaan Sfanr var o bağ var, kokundan sesinden tanıyor bağlanıyor sana, meme bağlanma yollarından sadece biri, o olmasa da başka yollardan bağlanıyor, hiç stres etme
Premsesannesi355 Sfanr kuzum doğduğu günden beri emziriyorum mama vermedik hiç bizde 3ay 15 gunluguz bazennbenim kucağımda olmasına rağmen agliyo başkasında susuyo bazen başkasında olunca bende susuyo degisiyo o ama ana kokusunu bilir annesini tanir o canını hiç sıkma
Fenty Sfanr Anne bebek arasındaki bağ anne karnında başlar, emzirmeyebilirsin ama yapacağın ten teması bile yeterli. Mamayı verirken de kucağında tutup veriyorsun emzirirken de kucağında tutup emziriyorsun. Bunları araç gereç olarak ama yapan sensin. O yüzden hiç takılma.
Hibou Annelik sadece emzirmeyle değil ki, hiç sıkmayın canınızı daha çok küçük kızım 5 aylıkken falan dudak büker ağlardı başkası alınca 🥰
Gokturk_27 Siz bebeğinizle bolca temas edin bolca vakit geçirin mamasını verirken emziriyormuş gibi şefkatle yaklaşın çoğunlukla mamasını siz verin aranızdaki bağ zaten güçlenecektir henüz küçük zamanla sizin yeriniz onda tam manasıyla oluşacaktır.
Sfanr Gokturk_27 kucağından indirmek istemiyorum ki zaten kimse yok burda tek gördüğü kişi benm aslında hafta bir yada iki hafta bir kısa süreli babanne anneanne görürse görüyor babasını sabahalri bir saat ancak goruyor
Gokturk_27 Sfanr tamam işte ne güzel bebeğinizle bolca vakit geçireceğiniz bir ortam var evet emmek anneyle bebek arasındaki bağı daha çok arttırıyor ama bu aranızda bağ olmayacağı anlamına gelmiyor o bağı sevgiyle oyunlar eşliğinde onunla gülüşerek koklaşarak da sağlarsınız emerken bir dakikada bağ oluşturacaksa böyle 5 dakikada olur belki ama olur o sizinleyken o mutluluğu hissetsin sevildiğini hissetsin yeter üzmeyin kendinizi bunun için. Hem dqha çok küçük bir iki aya kadar istemediğiniz kadar arkanızdan ağlayıp bağırır bu anların da o anların da tadını çıkarmaya bakın 🤗
Sfanr Gokturk_27 sürekli bunu düşünüyorum gerçekten kendimi kötü hisseidyorum esksik gibi sanki ağlasın arkmadan ya beni istesin 😀
Gokturk_27 Sfanr dediğim gibi bir iki ay sonra istemediğiniz kadar çok ağlayacaktır emin olun 😁😁😁 anın tadını çıkarın bebişinizle. Ben de şuan benim bebe başkasına bir ağlasa da gitse ben de beş dakika dinlensem diye dua ediyorum. FAKİRİN EKMEĞİ UMUD 🤣🤣
Sfanr Premsesannesi355 bilirdir dimi gerckten beni bu ara beni sevmiyor diyorum lohusaltkanda çıktım ama neden böyle bir psikolji anlamadim