Kızım 20gunlukken sağlık ocağından arandım TSH çok aşırı yüksekti hastaneye sevk edildik ordada yüksekti TSH 100 çıktı endokrinoloji doktor una sevk edildik ilaç başlatıldı aaylik kontrole gidip kan verdik ilaç dozu ayarlandı kızım şuan 5aylik ve değerleri normale döndü ama yinede nolur nolmaz diye ilaç kullanıyoruz biraz büyüyünce ultrasonla troitlerine bakilcak troit bezleri hiç yoksa ilaç ömür boyu kullanılacak ama varsa 2-3,yaşına kadar oda 3yasina kadar beyin gelişimi sürdüğü için tedbir amaçlı ama korkma bende çok korkmuştum hatta sonuç okadar yuksektiki ağlamıştım ama doktor korkulacak hicbirsey olmadığını sadece kullanicagimiz tek bir ilaç olduğunu hatta diğer çocuklardan da zeki olacağını söyledi oyuzden korkma eğer varsa tedaviyle duzeliyo çok şükür tedavisi olan bir hastalik