MKemalinAnnesi canım bizim kızda kolikti. 1 hafta sonra 4 aylık olacağız. Kullanmadığımız gaz ilaçları kalmadı her yöntemi denedik. Masaj, hamak, duş, arabada sürekli geceleri gezdirdik ama tamamen geçirmedi. Zaten kolik ilaçlarla yada başka birşeyle geçmiyormuş. Sadece gaz sancılarını azaltmaya yarıyor. Ve güzel haberim geçiyor. Eski günlerime bakınca şuanki Halime binlerce kez şükür ediyorum. Kızım emzik dahi almıyor. Akşamları 9-10 da duş aldırarak bebeğin uyku düzenini sağlamaya çalıştım. Şimdi gece uyuyor 4-5 gibi tekrar mama yada emziriyorum sonra 9 a kadar uyuyor. Ay başlarında çok huzursuz oluyor. Ama duş o kadar çok rahatlatıyorki uykusu düzene girdi. Pes etmiyorum uyku saati geçtiğinde uyumuyorsa gerekirse 1 saat hamakta sallıyorum yada ayakta. Bu arada kolik bebeğe kundak çok iyi oluyor, tavsiye ederim. İlk başlarda istemeyebilir ama sabır zamanla alışacak. İnşallah sizinde en kısa sürede geçer🙏