senbanabaksana Merhaba güzel anneler, sezaryen doğumdan sonra ilk duşunuzu nasıl aldınız ? Yapıştırma Bant vardı Dikişimin üzerinde onu cıkardılar şuan yaram açık ve banyo yapmaya çok korkuyorum çünkü çok ağrım sızım var
aslihan16 senbanabaksana ılık suyla duşunuzu alın aşırı sıcak olmasın dikiş yerini ovalamayın duş sonrası tampon yapar gibi kurulayın hiç korkmanıza gerek yok
Meski senbanabaksana ben 3. Gün banyomu yapmıştım yaramda bant yoktu bir sıkıntı yaşamadım.yaraya bastırıp surtmedikten sonra bir sıkıntı olmaz .bence yap rahatlarsın camim
Maheste senbanabaksana doğumdan sonra eve geldim duşumu aldım direk alabilicegimi ve hicbirsekilde sorun olmicagini soyledi doktorum bant çıktıktan sonra da direk duş aldım sadece tampon yapar gibi çok iyi kurulamam gerektiğini söyledi
Unknown senbanabaksana Yaraya ve çevresine baskıda bulunmadan yıkanabilirsiniz. Yanınızda yardımcı olursa çok daha iyi olur. Eşim ilk banyoda yardımcı olmuştu. Çıktıktan sonra güzelce kurulayın. Geçmiş olsun, sağlıkla büyütün evladınızı. ☺️
senbanabaksana Meski dikiş yerim uyusuk gibi dokunduğumda muşamba ya dokunur gibiyim ondan biraz korkmuştum
Uyumsuzz Ben ertesi gün taburcu olduktan sınra dikişli bölgeye streç sarıp yapmıştım daha sonra bantı cıkarınca streç siz yapmaya başladım 7.gün bi sorun olmaz ama yinede siz çok fazla su tutmayın o bölgeye birde kuru kalması lazım iyi kurulayın 🌸
Kar-tanesi senbanabaksana bende sezaryen oldum duş alırken yanında biri olsun aşırı sıcak suyla duş alma ve herhangi bişey sürtme lif veya sabun gibi. Duştan sonra saç kurutmanın soğuk tarafıyla hafif kurut ince bi gazlı bez de koyabilirsin üstüne. Birde kilodunu mutlaka ütüle
Peekaboo senbanabaksana duş aldıktan sonra güzelce kuruladim bastırmadan. Sonra uzaktan fon makinesi tutup iyice kuruttum. Doktorum öyle dedi
Burculiceee senbanabaksana kaç gün geçti bende su geçirmez bant vardı bant çıktıktan sonra bir bantta ben yapıştırıp yıkandım ilk hafta eve geldiğim zaman
Nilunas senbanabaksana ben jastaneden gelir gelmez bantla duş aldım 3 gün sonra çıkardım 10 güne kadar her banyomda su geçirmez bant takıp yıkandım doktorum böyle söyledi 🤗
luppoyanak senbanabaksana benim hastaneden çıkarken doktorum yapışkanlı bant taktı ben gelir gelmez duşa girdim bir hafta boyunca hergün duş aldım bir hafta sonra Dr bantı çıkarttı normal almaya başladım ovalamayın dikişli yerinizi bişiy olmaz aksine rahatlatıyor duş almak
Limonkizvera senbanabaksana Merhaba ben akşam 6 da sezeryan olfum ertesi günü öğlen 12 gibi duş aldım
Bireylulmeselesi02 senbanabaksana sadece orayı duştan sonra iyice kurula bir sıkıntı yaşamazsın inşallah 🙏
asli_gulmina senbanabaksana tekrar bant yapıştır bence benim canım çok tatlı hastanede 4 gün yattım eve gittiğim de annem hemen banyo yaptırdı ama çok korka korka yaptim canım acır diye fln bide üstünde bant varken bunu düşündüm her duşa girmemde bant taktım 1 2 hafta sonra bahtsız yaptim