Nehirvesma Kızım 4. Ayına girdi. meme/ mama ilerliyoruz bu ayda ek gıdaya başlayan anneler nasıl bir yol izliyorsunuz? Hero baby kahvaltı mamaları var nişastalar var siz ne ile başladınız? Kafamda deli sorular.
Canberkveannesi Nehirvesma mama ile besleniyor oglum 4. Ayda ek gıdaya basladik doktor kontrolünde yogurt patates havuc kabak evde yaptığım meyve pureleriyle başladım hazir bisey vermedim muhallebi vermedim 3 gun kuralına uydum daha sonra sebze ve meyveleri karıştırıp verdim sebze çorbası yaptim yavas yavas ölçüleri arttırdım sormak istediklerini cevaplayabilirim
Sedakcby Nehirvesma doktoe tavsiyesi ile mi başlayacaksınız. Eğer kendi düşüncenizse 4 ay çok erken. 6.ayi beklemeniz daha doğru olacaktır bu süreçte.
Aozlemb Nehirvesma Başladım mecburen çünkü beslenmek istemiyor anne sütü ve biberonlari reddediyor dün 4 aylık oldu basladim bu yazdiklarina ama çok koyu yapmıyorum
PinAren09 4 ay erken değil mi . Bizde sadece mama yiyoruz . Ama ek gıdaya başlamak için 180 günü doldurması lazım. Bebeğin oturmaya başlaması gerekir .
Nehirvesma Diğer kızımda tadımlara 4. Ayda başlamıştım hiçbir sorun yaşamadım önemli olan bebeğin hazır olması zaten. Kızım aşırı derece de de kusuyor doktor ek gıdaya başladığında azalacağını belirtti ayrıca o yüzden yavaş yavaş başlamak istiyorum artık
theAna Nehirvesma doktor tavsiyesi ile başlayacaksanız yoğutla başlayabilirsiniz. Bizi doktorumuz başlattı 4,5 aylıkken yoğurt yaptım evde daha sonra sebze püreleri yavaş yavaş tadım yapmıştık.
Nehirvesma miracsuziemre hepsini yaptım reflü değil dedi doktor Mamayı da değiştim anne sütünü de azar azar verdim geçmiyor kusması bu beni zaten yıprattı
theAna Nehirvesma yani normalde 6.ayda başlanması gerekiyor ama doktor söylediyse bebeğin durumuna göre normal görmüştür. Ben de doktor söyleyince başladım yavaş yavaş tattı şükür bi sıkıntı olmadı. Başlayacaksanız hazır gıdalar yerine sebze püreleri falan yapabilirsiniz evde.
Aozlemb Nehirvesma Hipp pirinçli sütlü mama ve arı marka pirinç unu bu ikisini veriyorum şimdilik mama dışında
duyguluanne Nehirvesma benimde bebeğim 4 ay 4 günlük doktorumuz ek gıda yardımlarına başlayabiliriz dedi anne sütü ve mama veriyorum son ay anne sütü verip mamayı azalttim ama sadece 70 gr almış bebeğim bir ayda doktorumuz tadımlara başlattı kabak havuç patates üç gün kuralı ile sonra elma armut ve muz en son da yoğurt dedi zaten tadımlar bitince de beş aylık olacak Allah’ın izniyle sonrasına bakarız inşallah