Haydinn 6767 1 ay aşısına gittiğinizde sağlık ocağı veriyor ama paraben içeriyormuş bizim doktorumuz değiştirdi pedia-d yazmıştı 6 TL mi ne hem uçuk değil fiyat hem de pareben içermiyor
6767 Ulku_06 benim kullandığımı bende hamileyken kullanmıstım çevremde bir çok kişi kullanma dedi bende burda bi sormak istedim
Ulku_06 6767 Aile hekiminin verdiği klasik D vitamini mi. Oysa evet. Bir çok kişi faydası yok diyor ama Eczacı iyi dedi bana da 🤷♀️
AzraCemre 6767 devir-3 se kesinlikle kullanmayın kabız yapıyor çocukları. Ben çok çektim eczaneden başka marka aldım fısfıs şeklinde şükür kabızlık falan kalmadı.
Haydinn 6767 kafa kalmamış canım doğru doğru 1 haftalıkken başlamıştık bizde silemiyorumda yazdığımı yanlış bilgi olmuş kusurs bakma
Gozde_alparslan 6767 bize onuncu günde başlattı doktor çevremdeki kişilerde hep onuncu günden beri başlamıştı ocean kullanıyorum ben
PrensesimEla 6767 pedia d kullanıyoruz. Doğumdan itibaren Devit 3 başlanmıştı. O bitince biz pedia d aldık.
AzraCemre 6767 ocean vitamin d aldık biz zeytinyağı da içeriyor. Kızım d vitaminini değiştirmeden önce katıya yakın kaka yapıyordu ve ben egzersizle yaptırıyordum kakasını şimdi 5-6 günde birde olsa kendisi normal kıvamda yapıyor
HLmom 6767 10. Günde başladık bizde doktorumuz temiz içerik diye ocean d3 400 lük önerdi onu kullanıyoruz kabızlık sıkıntısı falan yaşamadık hiç