Hicrannn19 Bebeğim 2,5 aylık 1 aydır kakasını yapamıyor uyarı ile yapıyo doktora götürdük 20 günr kadar normal olduğunu söyledi uyarı vermemin bi alışkanlık kazandırmıycağını söyledi tecrübeli anneler ve bu olayı yaşayanlar yardımcı olurmusunuz 🥲
Lulemom Hicrannn19 bebeğim 2 ay 19 günlük, daha bugün doktora gittik kontorle. Hergün en fazla 2 güne bir kakasını yapsın dedi. 3. Günde yapmazsa bi kaşık zeytinyağı içir dedi. 10 güne kadar normal diyolar dedim. Sen bakma onlara dediğimi yap dedi 🤷♀️ Bende anlamadım valla.
gizem161216 Hicrannn19 canım bnde bu durumdan şikayetçiydim doktora tekrar götrdüm doktorm sağlık durumu gayet iyi hiç dert etme o kendisi düzene biner 4 aya kadr böyle olr bu dedi ve bize bu gün yapar dedi eve geldik karnına kadr kaka yaptı hiç birşey yapmadık sende bekle mutlaka yapar ama 20 gün bir sıkıntı olrmu bilemem geçmiş olsn
cileklisakiz Hicrannn19 aynı durumdayım benuyararak yada fitille yaptırıyorum. Doktor tavsiye etmedi ama napabilirim ağlıyor çocuk çatlasınmı. Alışkanlık yapmasından korkmuyo değilim 😔