Normal mama verirseniz onun içindede süt bileşenleri var alerji belirtileri yine ortaya çıkar. Benm oglumda da vardı 4 ay sürdü geçti hem emiyor hem mama alıyordu smilac kullandık alerjisi oldugu dönemde cok az kilo aldı ama yapacak birşey yok. Saglıklı olması önemli