_tospikannesi Grip ve öksürük için gitmiştik surup ve bu ampulu yazmıs hemen yaptırın rahatlasın dedi yaptırdık. Arastırınca kortizonlu vs yazıyor kullanan var mı iğne yapıldıgından bu yana huysuz ayagı agrıyor sanırım 😔