Kızlar sütüm gideli 1 ay oldu geriye gelir mi lütfen akıl verin kabullenemiyorum kızıma haksızlık yapmış gibi hissediyorum herşeyi denedim sağım süt çaylarını ancak emmiyor süt olmayınca kızıyor tek Eds yöntemi kaldı denemediği sizce gelir mi.. 2 hafta önecesine kadar elimle sıkınca ½ damla geliyordu gelir mi tecrübesi olan var mı?