Mdhaaa Ya ne yapsam artık bilmiyorum ve üzülüyorum. Kızım 2.5 yaşında yine hasta oldu. Ateşi 39 a kadar çıkıyor. Burun tıkanıklığı öksürük ve ateş. İştahıda gitti. Doktorlar hep aynı şeyli söylüyorlar. Bu sene çok olacakmış böyle grip.
Babymm Mdhaaa merhaba kaç gün sürdü ateş sizde bizde de bir hafta olacak hastalık ilk 2 gün çıktı 6.günde gene çıktı ilaçta kullanıyoruz ama neden çıktı gene ya