talula Bebeği 7 kilo civarı olanlar sleppy bez olarak kaç numara kullanıyor acaba??? Biz 3 numara kullanıyoruz ama sanki aşırı sıkıyor. Hep iz var. 3 aylık bebeğim.
Almi21 talula sleppy bir numara büyük almak lazım ben 2 kullanyrm 4 kılo ama 3 alıcam çoçuğu sıkıyor bedenler küçük
Yelizbeder talula benim bebeğim 3ay 20 günlük 10 gün öncesine kadar sleepy 3 kullanıyorduk dediğiniz gibi iz yapmaya başladığı için 4 e geçtik iyi oldu
Urazmom talula sleepy bezleri çok küçük oluyor Bebişim 6 kilo 4 no kullanıyoruz şuan rahat etmesi için. 3no iz yapıyo sıkıyo😃 ama farklı Markalarda 4 no 10 kilo bebege bile oluyor
Tuana-mom 5600 bebeğim ben yeni 4 aldım rahat rahat olsun diye büyük geliyor biraz ama çoklu aldığım için rahat etsin istedim zararı olurmu çocuk için bilemem
Urazmom Tuana-mom bence aksine bol oldugu için daha rahat hareket ettiklerini düşünüyorum. Ve sırtının yarısını kapladığı için sızdırma da olmuyor 😃😃
Birkedibirbebekkkk Biz 8 kiloyuz 5.5 aylık. 4 numara kullanıyorum. 6 kilodan beri 4 e geçtim çok iz yapıyordu. Sanırım sizinkide sıkıyordur. 4 e geçmenizi tavsiye ederim. 🙂
_yenianne00_ talula 5.5 kilo olunca 4 numaraya gectim. 4 numara 14 kgye kadar ama 10.11 kg olunca 5 numaraya gecerim
Beray15 talula benim kzimda 3 ay 21 günlük 5900 kilosu cuma günü 4 numara aldım. 3. Ayaklrinda iz çıkarıyordu sleppy extra kullaniyorum