Ayess Merhaba. 4 buçuk aylık çok küçük ve sizi biraz zorlayabilir belki ama başarabilirsiniz de. Bende oğlumu sizin dönemlerinizde memede ve beşikte sallayarak uyutuyordum. Çok zor oluyordu o yüzden çok iyi anlıyorum sizi. Ben şöyle bir yöntemle oğluma uyku eğitimi verdim anlatayım hemen😊 Park yatağına yatırdım. Yanına bir sandalye koydum, oturdum. Piş piş yağmur sesiyle uyuyor benim oğlum onu da açtım. Emziğini de verdim. 1 saat 32 dakika beşiğin içimde döndü durdu. 4-5 kere ağlama krizlerine girdi. Kucağıma aldım sakinleştirip tekrar beşiğine koydum. Bu şekilde tekrarladım ve uyudu. 2 saat boyunca mışıl mışıl uyudu. 2. Uykusuna 50 dakikada geçiş yaptı ve 2 kere felan ağladı. 1 buçuk saat uyudu. 3. Uykusuna 30 dakikada geçiş yaptı ve hiç ağlamadı. 1 saat uyudu. Gece uykusuna 15 dakikada geçiş yaptı ve sabaha kadar uyudu hiç kalkmadan. İlk günümüz böyle geçti. İlk 3 gün bu şekildeydi , 2. Günden itibaren ağlamayı da azalttı ve 3. Gün hiç ağlamadı. 4. Gün çok rahattı. Koyuyordum yatağına 10 dakikada uyuyordu. Şu da çok önemli. Ağladıkları zaman kendilerini güvende hissetmek ister bebekler,akışkanlıklarını devam ettirmek için de ağlarlar. O yüzden temasta bulunmanız hem güven verir hem de rahatlatır. Başını okşayabilirsin,vücudunda masaj yapar gibi elini gezdirebilirsin. Her ağladığından beşikten alma,çok ağladığı zaman almanı tavsiye ediyorum. Beşikte sakinleşmezse yani. 🥰