Ayaz0608 Iyi günler hanımlar 45 günlük bebeğim mamasını yiyince fışkırta fışkıra kusuyor surekli 90 içiyor normalde simdi 60 da içse hemen kusuyor sonra acikiyor ağlıyor ne yapacağımı bilemedim sali günü randevumuz var o güne kadar kendim çözüm bulmaya çalışıyorum çözemedim bi türlü başına gelen var mı??
Merveedd Ayaz0608 ya şimdi geldik doktordan 2 ay 4 günlüğüz benimkide 20.günden beri kusuyor az az ama çok sık kusması fışkırma değil doktor reflü dedi bebelac gold thickener al kullan dedi 1 hafta sonra geçmezse ilaç yazarız dedi
Ayaz0608 [bilinmeyen] bu aralar gaz sorunumuz var belki de ondandır teşekkür ederim deniycem söylediklerinizi ☺