Benim kızımda öyle çok kiloluydu 10 . Ayda dönebildi 😄 endişe etmen heekez derdi obez olucak şöyle böyle diye ki anne sütü alıyordu şu an 3,5 yaşında butun kilolar gitti geçte yürümüştü kilodan ötürü her gören ne zamn yürüyecek derdi elaleme dert olmuştu bi yürüdü tam yürüdü 😄