Eşim iki tane mama almış birini açtım kullandım bitti ikincisini açtım iki Ölçek kullandım sonrasında dolaba koydum iki günlüğüne bir yere gittik eve geldiğimde dolap bozulmuş içindekiler çürümüştü mama kabındaydı ama bozulmuş olabilir mi mama böyle bozulurmu